درددل


پناهگاه عاشق تنها

با سلام:

انقدر دلم  از تنهایی خودم گرفته که حس و حال نوشتن ندارم

لای دفترم گشتم  شعری پیدا نکردم  که احساس تنهایی 

و غمم را درآن  بیان شود

شبهای تنهایی"""فریاد بیصدای یک مرد"""""""

آه... فقط تنهایی  

اول آشنایی مون یادم میاد......گفتی به من دوست دارم خیلی زیاد

عزیزانم امیدوارم با خوندن این مطلب غمگین و ناراحت 

نشید فقط حرف دلم بود

                                                                                    (سعید.م) 



نظرات شما عزیزان:

shahrzadr
ساعت21:03---5 فروردين 1393
گاهی انقدر غرق در ارزو هایت هستی که نمیدانی خودت اروزی کسی هستی


همیشه ایمان داشته باش اگر عشقت ولت کرد تو بد شانس نیستی اون لیاقت دوستیتو نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:درد دل,ساعت 22:47 توسط سعید| |


Power By: LoxBlog.Com